Alla inlägg den 9 januari 2021

Av Lillan - 9 januari 2021 23:57

Shit. En buss måste kört över mig backat och gasat en gång till.

Bihålorna spränger och brinner ikapp med febern.

Huvudet är uppenbarligen inte tomt för någonting  där inne värker så jag ibland ser fyrverkerier.

Japp, den förbannade coronan tog mig.

   

2020 avslutades med att jag smittades.

Det förbannade året där vi skulle lämna all skit såg istället till att 2021 började sämre än hela 2020 var samanlagt.


Lägg till detta att jag pga Corona inte kunnat träffa Mr man...

Han är ju lika sjuk som jag och vi bor ju inte tillsammans så det är en prövning till som vi inte behöver.

Just nu är jag mycket tveksam till att vi kommer klara oss.

Jag vet för mycket, känner ännu mer och ångesten har tagit över mig totalt.

Han förstår inte hur hans agerande påverkar mig negativt och det gör så satans ont.


 


Allt jag vill är ju vara älskad och kunna leva ett lugnt och härligt liv. 


December och Januari är värsta tiden på året för mig. Har varit så i 11 år.

Jag hade bestämt mig för att jag skulle släppa mitt förfutna och gå vidare. Det funkade jättebra tills det kom ytterligare en jul och nyår där varje dag är en påminnelse av vad som en gång hände.



 


8 månader som ändrades till 6 månader som i verkligheten blev 4. 

Vilket skämt det straffet är.

Inte en krona i skadestånd har han betalt.

Men jag sitter här fortfarande och plågas av minnen, flashbacks, ångest och oro.  


Sånt är mitt liv. 

Jag älskar och blir sårad.

Jag ställer upp och hjälper andra men får själv inget tillbaks.

Jag finns där för mina sk vänner men ingen svarar när jag behöver.


Idag hade jag ett riktigt lågvattenmärke.

Jag bad att få en pistol med en kula i för att göra slut på allt.


Jag vill verkligen inte avsluta mitt liv. Det är inte ett alternativ.

Men jag vill inte leva livet så som det är. Jag vill ha ett annat liv. Jag förtjänar det.


Blä. 

Nu har jag än en gång gjort ett inlägg som inte gagnar någon. 

Ett deppinlägg med den stora offerfilten.


Varför kan jag inte bara finna sinnesfrid?

Varför kan jag inte finna svaren på alla frågor som snurrar?




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

SBSC är min blogg om att gå vidare i livet. När jag fyllde 45 fick jag ett armband av mina vänner med inskriptionen "She belived she could so she did" Det är nu mitt ledord i livet. Jag vet att jag kan och jag vill så let´s do it.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards